Posted by انتخابات درروغین 0 سخنان شما...

{{این یادداشت نوشته ها وگفته های یکی از دوستن نزدیکم می باشد.من با روشی که در نوشته توضیح داده شده از درستی آن اطلاع پیدا کردم و سپس اقدام به انتشار آن نمودم شما هم می توانید امتحان کنید.))

من که نمی دونم لااقل شما بگید که عاقبت و آخر ما و کشور عزیزمان ایران به کدام طرف می رود؟؟؟؟دیپلم رو که با پول می خرند،سوالات کنکور رو با پول می خرند،وقتی پارتی داشته باشی بیکار نیستی؟؟...
می دونید الان اعصاب ندارم،وقتی فکرش رو می کنم که این همه زحمت کشیدم و تازه ،دارم فوق لیسانس می خونم از خودم بدم می یاد.آخه خدایی ما چی کار کنیم؟؟
بعد از چند مدت کار در آموزشگاههای مختلف، با حقوق بسیار پائین توانستم که با هزاران زحمت و آشنا بازی بتونم ،مجوز تاسیس آموزشگاه فنی و حرفه ایی رو دریافت کنم.
الان چند مدت هست که دارم کار می کنم.همانطور که می دانید،در آموزشگاههای فنی و حرفه ایی دروس طبق استاندارد سازمان فنی وحرفه ایی تدریس می شود و در آخر امتحان همگانی برگذار می گردد.این امتحان در خود سازمان فنی وحرفه ایی برگذار می گردد.
از اول هم می دونستم که میلیونر نخواهم شد،(چون واقعا درس دادن رو دوست دارم)ولی لااقل با توجه به سابقه تدریس و تالیف خودم حداقل با توجه به وضع موجود می توانم حقوق خودم رو در بیارم....
خوب پس مشکل کجاست؟؟؟؟این سوال به ذهنم اومد و رفتم دنبال اون.خوب متوجه شدم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز تاسیس ،بنیاد های علمی و فرهنگی را داده است،که با آموزشگاههای فنی و حرفه ایی فرق دارن.چطور؟؟این آموزشگاهها خودشان برگذار کننده امتحان هستند.الان در تبریز و در تهران این آموزشگاهها،با دریافت 120000 تومان(صد و بیست هزار تومان) در عرض 2 ماه به طرف مدرک مبنی بر قبولی در 30 واحد درسی مهارت را می دهند.
افرادی که ترک تحصیل کرده اند اگر بخواهند ، دیپلم کارو دانش را بگیرند باید درسهای عمومی خود را درآموزشگاههای بزرگسالان ویا در آموزشگاههای از راه دور بخوانند و نمره قبولی را دریافت کنند.
خوب حالا مسئله رسید به دورس فنی و مهارت ها،این درسها را باید درآموزشگاههای سازمان فنی و حرفه ایی و یا آموزشگاههای دیگر امتحان بدهند و نمره قبولی را دریافت کنند.
خوب مشکل در آموزشگاههایی است که مجوز آنها از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.این آموزشگاهها،خودشان برگذار کننده امتحان ها می باشند.و فقط شاید بازرسی از سازمان در محل حضور داشته باشند(البته زیر میزی ...)
الان در تبریز می شود با پرداخت 1200000 تومان (یک میلیون دویست هزار تومان می توان )می توان دیپلم گرافیک کامپیوتری،با پرداخت 1500000 تومان(یک میلیون پانصد هزار تومان) دیپلم چند رسانه ایی...... رو دریافت کرد.البته تهران هم همینطور هم است.
این فارغ التحصیلان چگونه رفتاری خواهند کرد؟؟.....آیا فقط فروش سوالات در کنکور تخصص پزشکی وجود دارد؟؟
خداییش یکی از این مسئولین از خود نمی پرسند که آینده این کشور چه خواد شد؟
چطور بدانیم که این حرفها درست است؟؟کافی است به چند آموزشگاه زنگ بزنیم از آنها سوال کنیم که در عرض چند مدت می توان مهارتهای فنی و حرفه ایی کارو دانش را دریافت کرد؟؟آنهایی که کمتر از 2 ماه را گفتند از همان آموزشگاههای ارشاد اسلامی هستند.30 واحد درسی درکمتر از 2 ماه.واقعا اعجاب آورر است.

Categories:

0 Responses

Subscribe to My Blog

Subscribe Here